![](userfiles/file/produkty/1623855521.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Słupek A dolny
![](userfiles/file/produkty/1623855521_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623855521_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Słupek B
![](userfiles/file/produkty/1623855524_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623855524_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Wzmocnienie podłogi
![](userfiles/file/produkty/1623864309_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864309_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Słupek C
![](userfiles/file/produkty/1623863667_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623863667_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Belka drzwi przednich
![](userfiles/file/produkty/1623863801_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623863801_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Belka drzwi tylnych
![](userfiles/file/produkty/1623864174_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864174_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Wzmocnienie strefy tylnej
![](userfiles/file/produkty/1623864404_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864404_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
Obudowa drzwi tylnych
![](userfiles/file/produkty/1623864479_mobile.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864479_bg.jpg)
Zespoły i komponenty strukturalne tworzące bryłę pojazdu posiadają precyzyjnie zaprojektowanie i wykonane strefy deformacji, tak aby w najlepszy sposób chronić życie kierowcy i pasażerów pojazdu w trakcie zderzenia.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
W Polmotors stosujemy innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologie, które pozwalają zapewnić najwyższe parametry bezpieczeństwa użytkowników, zarówno w pojazdach z napędami konwencjonalnymi jak i nowymi typami napędów elektrycznych, hybrydowych a w przyszłości opartych o ogniwa wodorowe.
![](userfiles/file/produkty/1623855521.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623855524.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864309.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623863667.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623863801.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864174.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864404.jpg)
![](userfiles/file/produkty/1623864479.jpg)